Friday, December 6, 2013

I'm alive





Om än knappt. I början av veckan bockade jag av tre final exams och de dagarna var verkligen hemska. Stress stress stress. I onsdags pustade jag ut lite och gick på German X-Mas dinner som Culture Connection anordnade. Det var riktigt trevligt även fast maten inte riktigt var vad tyskarna äter på jul (enligt dem själva). Gott var det i allafall. Jag och Julia tyckte att de sjöngs lite för lite så vi körde på lite själva. Igår hängde jag i bibblan och pluggade inför de två examsen som jag har i nästa vecka (mån = derivative products och tis=fundamentals of corporate finance). Jag var dock inte så jätteeffektiv så får bli bättring på det idag. PÅ eftermiddagen stack jag en sväng till Docks 76 och på kvällen tog jag och Danielle ut oss på ett Bodyattack-pass på gymmet. Ikväll skall vi på IKEA på julbord vilket skall bli himla kul. Gött med belöning i slutet av pluggdagen. Ok, dags att sticka nu. Hörs!

No comments:

Post a Comment