Tuesday, August 27, 2013

En vecka kvar


Så här en vecka innan avfärd har jag tillbringat dagen på detta vis:



- Vaknat upp hos min pojkvän i stan, tog sovmorgon = 08:30ish

- Köpte tråkiga bassaker såsom extra underkläder (så jag slipper tvätta hela tiden)

- Träning, Bodypump 12-13

- Åkte hem med bussen (det gjorde också en stor lågstadieklass så ni kan tänka er vilken ljudnivå det var på den färden). Egentligen skall jag av på samma hållplats som dem efter sisådär en 30 min åkfärd men vid sådana tillfällen brukar jag åka en hållplats extra för att uppleva tystnaden som uppstår när barnen går av, alltid lika fascinerande.

- Lunch och bokläsning på altanen. Försöker bli klar med en bok som jag började läsa för X somrar sedan. Den är mer än 800 sidor lång, skriven av Marina Keys och är riktigt bra faktiskt. Titel: This Charming Man. Inte bara feelgood utan mycket trubbel och tragik.

- Tre avsnitt av The Newsroom. Saknar subtitles.

- Middag = gulaschsoppa och ostknäckemackor

- Multitasking framför tvn med en stor kopp te och söt Lindt-choklad med crème brûlée-smak.


PS. Jag köpte fejkskinnkjolen igår DS.

No comments:

Post a Comment