Sunday, August 25, 2013

KappAhl

Blus (finns även i vit), 399 kr
Byxor (finns även i svart), 399 kr
Kjol i skinnimitation, 299 kr
Scarf (finns även i vit och mörkblå), 149 kr

Jag anser att man kan hitta fina plagg i nästan alla butiker, men att kvalité och helheten såklart kan skilja mycket från kedja till kedja. KappAhl är typiskt en sådan butik som jag vanligtvis inte går in i men även där kan man finna godbitar. Mitt absoluta favoritplagg, mina skinnbyxor är exempelvis köpta där. I fredags provade jag blusen ovan samt kjolen i skinnimitation. Blusen var verkligen jättefin men jag inser att det är inte det som min garderob behöver just nu. Kjolen är visserligen inte i äkta skinn men ser inte så plastig ut som vissa andra imitationer kan se ut. Funderar på att så till på den faktiskt.

Bilder: KappAhl

No comments:

Post a Comment