Tuesday, October 1, 2013

1 oktober - Dag 29

Tog sovmorgon imorse. Eller ja, sovmorgon och sovmorgon, gick upp runt kl 9 istället för 07:30 som alarmet var inställt på. Tänkte börja med min läxa tidigt men den planen gick åt skogen. Kl 10 mötte jag sedan upp Danielle för att göra ett nytt försök att skaffa gymkort. Jag kommer inte gå in på detaljer men för att göra en lång historia kort så kan jag säga att jag besökte gymmet hela tre gånger idag och yes, nu har jag äntligen mitt gymkort! Vid lunchtid mötte jag upp Romeo, Julia och Hanna för lunch och lite senare anslöt Mandy och hennes pojkvän och så gick vi och tog en kaffe.

Nu är dagens middag i magen (fryst risotto som jag pimpade + sallad med balsamico) men jag är fortfarande hungrig, illa. Resten av kvällen kommer jag att ägna mig åt läxa = ett case om Yo! Sushi.

Handlade nya flingor idag med, "quinoa och choklad". Sjukt gott men kunde ju vara lite mindre choklad. Åt dem tillsammans med en kvargliknande grej "fromage blanc" som innehåller 0% fett men lite mindre protein än svensk kavrg. Toppade med kokos. Jag har verkligen blivit en kokosnörd, har kokos i gröt, flingor och i yoghurt. 




Julia multitaskade; te och franskaläxa.
Gymkortet!


No comments:

Post a Comment