Saturday, October 12, 2013

11 oktober - Dag 39

Tänkte berätta lite kort om andra halvan av dagen igår.

Vi träffades aldrig vid Docks vid lunchtid utan möttes upp kl 15 på ett café med wifi nära stationen istället. På agendan: reseplanering. Vi har nämligen ett höstlov om två veckor som vi såklart vill utnyttja. Det naturliga kanske vore att åka någonstans i Europa men eftersom vi vill till varmare breddgrader så har vi mest tittat på alternativ i Tunisien/Marocco. Vi har inte bokat än men kommer definitivt att göra det nu i helgen.

Efter fikamötet traskade jag och Danielle till gymmet. Först körde vi Zumba vilket blev lite skumt för vi var bara fem personer där. Man bokar inte passen i förväg här, hade det varit hemma hade kanske passet blivit inställt. Det var inte lika bra som Saras pass men jag blev trött i allafall. Eftersom det bara varade i 45 min bestämde vi oss för att haka på nästkommande pass också, "Fit Step". Jag har aldrig känt mig så dålig som jag kände mig under de 45 minuterna. Det var väldigt många steg på en och samma gång, en massa babbel på franska och det var uppenbart att de andra (salen var då full) hade kört denna kombination XX antal gånger förut. Jag blev inte ett dugg trött i kroppen, snarare i huvudet. Helt snurrigt!

På kvällen gjorde jag potatis- och broccolipuré med stekt lax. Egentligen var målet ett mos men jag råkade ha i lite väl mycket vätska. Gott blev det i allafall, langar bild sen.

1 comment:

  1. Hihi tack fina du! ;) Vi ska skaka som bara den när vi är tillbaka i Sverige!

    ReplyDelete