Saturday, October 12, 2013

12 oktober - Dag 40

Jag övervägde att dra till gymmet i morse med, och köra Bodypump, men när väckarklockan ringde 08:00 så kände jag att kroppen fortfarande var mör efter tre dagar i rad med helkroppsträning. Istället tittade jag på ett avsnitt av Project Runway och stack sedan ut på stan och gjorde lite ärenden. Bytte ett par av byxorna på H&M till ett likadant par (de första hade en ful/trasig söm), letade efter MAC-puder i tre butiker (upptäckte att det nästan bara finns franska sminkmärken här), och slutligen, köpte mig en ny lampa. Det blev en sådan där lampa som man kan klämma fast på en hylla, behöver mer ljus i lägenheten för att kunna plugga.

Till lunch åt jag sedan resterna av gårdagens puré tillsammans med två grönsaksbiffar och baguette. Det var faktiskt den första baguetten som jag köpt med mig hem, har bara haft knäckebröd tidigare. Efter lunch satte jag igång ett till avsnitt av Project Runway och började plugga inför min första midterm som jag har om lite drygt en vecka, i Derivative Products.

Ikväll får vi gäster från Lille; Anna och Mikaela. Planen är fördrink hos Romeo sedan middag på restaurang och utgång. Blir nog en riktigt trevlig afton!

Bredvid Docks 76 ligger vår fräcka arena, Kindarena!
Där uppe på berget ligger Mont-Saint Aignon där NEOMA Business School och Rouen University ligger. 

No comments:

Post a Comment