Monday, October 14, 2013

14 oktober - Dag 42


Körde på casual med lite spacade örhängen idag; jeans från H&M, svart blus från Zara, örhängen från Cubus och kängor på fötterna.
Idag är det evighetsdagen i skolan you know. Har börjat vänja mig nu och det är ganska skön stämning i min Derivative Produkts-klass så det blir en hel del skratt där (mycket på grund av att läraren verkligen inte kan prata engelska...). Idag lärde vi oss bland annat Binominal Method för att prissätta optioner, så här sexigt är det:


När jag kom hem hade jag äntligen fått ett vitt litet paket i brevlådan, nämligen mitt nya mobilskal!

Från Society6.com (blir redan sugen på att beställa ett nytt!
Hungrig som jag var körde jag snabbt ihop en supergod utveckling av gårdagens middag. Gårdagens biffar och pasta blev uppiffade med en tomatsås på passerade tomater, basilika, sambal oelek, ett sprut agavesirap, salt, peppar och lite soja.


No comments:

Post a Comment