Tuesday, October 22, 2013

Hej!

Den dåliga uppdateringen på bloggen beror på;

1) Jag har pluggat inför min midterm i derivative products (hade den idag, gick bra för läraren hjälpte mig med en uppgift, tror att han gillar mig)

2) Min photo downloader funkar inte just nu, hoppas att den funkar imorgon så jag kan ge en lite roligare uppdatering imorgon.

Kort och gott:
- I lördags pluggade jag i skolans lilla bibliotek med Julia
- På kvällen stack vi till Vieux Marché där det var matfestival
- På söndagen tränade jag Bodypump med Danielle, skypade med bf och daddy, pluggade och gjorde en ny sats chokladbollar (innan: stark morotssoppa).
- Idag har det varit skola hela dagen och på kvällen har jag ätit tacos och tvättat två tvättar så rummet ser lite crazy ut nu med kläder på tork överallt. Jag körde förresten ungefär den här leopardlooken idag, yes fick många blickar.

Imorgon: städa, handla grejer på Carrefour, gruppmöte, träna. Mina lediga tisdagar blir allt mer intensiva alltså, när skall jag hinna plugga?

1 comment: