Sunday, October 6, 2013

6 oktober - Dag 34

Söndagar är som sagt inte så intressanta här i Rouen. Eftersom jag har tre lektioner imorgon och de alla är duktiga på att ge ut läxor så har jag idag ägnat dagen åt 28 sidor om Value Creation in E-Business (article summary 1000 words), 8 sidor case study om Formula 1 (jag är expert nu, kan allt) och Derivative Products. Jag har dock tittat på X antal avsnitt av Suits under tiden, multitasking, samt ätit gott. Till lunch gjorde jag pannkakor vilka blev väldigt lyckade och till middag blev det en tacoliknande rätt. Mycket mat på bloggen nu menmen så får det bli, gillar att laga mat helt enkelt. Jag har dessutom haft träningsvärken från helvetet sedan gårdagens Bodypump och jag befarar att benen kommer att må ännu sämre imorgon.

3 ägg, två matskedar kvarg, lite mjölk, lite olja, havregryn, en banan, vanilj, lite agavesirap, lite salt --> mixa. Låt stå i minst 15 min innan stekning och fyll eventuellt på med lite extra mjölk (jag fyllde på med mandelmjölk). Toppa med bär och kanel.

Köttfärsen: köttfärs, tacokrydda, stekt lök, kidneybönor, sambal ouelek, tomatpuré, chilipulver, cayennepeppar, lite salt, peppar och lite kikkomansoja. Till köttfärsen hade jag hemmagjord hummus (langar recept en annan gång), spenat, paprika, majs och tomat.

No comments:

Post a Comment