Thursday, November 21, 2013

21 november - Dag 79




Idag körde jag på en enkel look; mörkgrå jeans och svart tröja från H&M, svart kavaj från Pull & Bear, maffiga örhängen från Cubus och mina nya boots från Vagabond (skall visa bild).

Sedan vi kom hem från Tunisien så har både hälsan och plugget varit lite kaotiskt. Först matförgiftning och sedan dunderförkylning med halsont. På pluggsidan har det varit fullt upp med inlämningar, jobbiga grupparbeten och midterm. Sen så har jag ju varit upptagen båda helgerna efter Tunisien, först besök av mamma och pappa och sedan Paris med min bror och kusin. Himla trevliga helger såklart men det har varit fullt upp och inte tillräckligt med sömn. Lite sömn och stress är ju inte optimala faktorer om man vill bli av med en förkylning. Vill verkligen kunna sätta igång med träningen igen, börjar känna mig väldigt otränad.

Som ni ser så är det dag 79 idag och om 22 dagar sätter jag mig på ett flyg hem till Göteborg igen. Yes, tiden har gått galet fort! Den resterande tiden kommer mest att ägnas åt tentaplugg men jag skall försöka att ha lite kul under tiden. På återseende!

No comments:

Post a Comment