Saturday, November 23, 2013

23 november - Dag 81

Igår gjorde jag inte så mycket förutom att hänga på internet och plugga International Marketing. Egentligen tänkte jag sitta i skolans bibliotek hela dagen och så var planen enda tills 08:45 när hade duschat, ätit frukost, gjort i ordning mig och egentligen var redo att åka. Så vad gjorde jag? Well för det första så var jag himla trött och som jag tidigare bestämt så skulle sömn prioriteras för att jag skulle bli kvitt min förkylning. För det andra så hade jag fått ögoninflammation för tredje gången på två veckor. Jag bestämde mig alltså för att sova och sömn verkade jag behöva för jag vaknade inte förrän kl 12, haha.

Idag så tänkte jag egentligen äntligen köra ett gympass men eftersom jag ännu en gång vaknade upp med slem och hosta sköt jag upp premiären en dag. Istället blev det vinterstudion på datorn och finansplugg. På eftermiddagen stack jag en sväng till The Docks, sedan till Carrefour City och handlade lite och sedan stack jag faktiskt tillbaka till The Docks. Jag hade sett en rutig blus på Esprit som jag insåg att jag ville ha men när jag väl provade den så kändes den inte hundra så det blev inget köp. Däremot kom jag hem med en sminkborste från Sephora och en parfym från Hollister som jag luktat på X antal gånger. Jag behöver en parfym och den var billig och jag tror att jag gillar doften. Sånt är så svårt, speciellt då jag inte använder parfym så ofta. Nu på kvällen har jag fortsatt att plugga, ätit risotto, gjort chokladbollar och tittat på Leap Year. Helt ok film.

Imorgon: Bodypump, plugg och förhoppningsvis middag med gänget på kvällen.

No comments:

Post a Comment