Saturday, November 2, 2013

23 oktober - Dag 50

Vid tvåtiden i natt kom jag hem till lägenheten igen efter soliga dagar i Tunisien. Som ni kanske minns så åkte vi dit i måndags och helgen innan dess var jag i Paris med Oscar. Uppdateringen här börjar dock med onsdagen innan lovet, dvs den 23 oktober. Det var dagen då Culture Connection anordnade en halloweenfest på en nattklubb i stan, nästan hela gänget klädde ut sig till minions och jag mötte upp Oscar på stationen. 

Preppin'
Leopard-Justine 











När den här bilden togs så hade jag mött upp Oscar vid stationen och han stod här bredvid mig och fotade med en annan kamera. När de andra gick till Chesters, som klubben heter, gick vi mot Holy Cow för att äta var sin burgare. Tyvärr hade det dock precis stängt så istället åkte vi hem till mig och piffade upp min frysta risotto.

No comments:

Post a Comment