Friday, September 13, 2013

13 september - Dag 11

Insåg precis att det var fredagen den 13 idag men jag kan inte påstå att jag har känt av det. Det skulle i så fall möjligtvis vara att när vi på förmiddagen stack till doktorn för att göra våra medical exams (så att vi kan köpa gymkort eller ta del av skolans sportutbud), så hade doktorn lunchstängt i två timmar. Istället stack vi till Carrefour och lunchade + handlade. Jag hoppas att jag snart köpt alla basvaror som jag behöver för mina Carrefourkvitton är inte roliga nu alltså. 62 euro landade dagens handling på.

På kvällen möttes vi hos Romeo (vi har insett att han och Danielle bor mest centralt så att det är bäst att hänga där). Vi gjorde taco och snackade om allt möjligt. Hannah var med som vanligt och ikväll hakade också vår kanandensiska kompis Justine på. Kl 21 anlände Julias syster Josephine och åt upp det sista av tacosen innan hon och Julia bar iväg på Danielles extramadrass mot bussen hem till Julia. 


Imorgon skall vi ha French Intensive Session 9-17 inkl lunchpaus. Blir intressant att se hur klurigt det blir. Nu måste jag se till att få lite sömn med, god natt!


Tacobuffén!
Josephine, Julia och madrassen.

No comments:

Post a Comment