Friday, September 20, 2013

Fredag



Hej hej här har ni mig. När min väckarklocka ringde valde jag att snooza lite för ovanlighetens skull. Under halvsömnen hörde jag flera PANG! Trodde att det var sopbilen som grejade precis nedanför min lägenhet men när jag lite senare till slut gick upp så såg jag en polisbil som blockerade vägen alldeles nedanför mig och en bit bort på min gata pysde det upp en massa rök. Visste inte riktigt vad jag skulle göra för det var oklart om det brann i byggnaden eller något bredvid. Öppnade fönstret och såg att en bil bredvid huset stod i brand. Stängde snabbt fönstret men det hann redan komma in en massa bräntgummilukt. Drama drama så här på morgonkvisten!

Nu skall jag snart bege mig iväg och möta de andra för en roadtrip till kusten. Vi har hyrt en stor bil och tänkte spana in lite mysiga städer och suga in lite historia kring dagen D. På återseende.

No comments:

Post a Comment