Saturday, September 21, 2013

19 september - Dag 17

Jag skall snart berätta om gårdagens roadtrip men först en liten update om torsdagen. På morgonen hade jag International Marketing och trots allt läraren var väldigt svår att förstå (engelska med stark kinesisk brytning), så tror jag att det kommer att bli min favoritkurs. Verkar vara många sköna människor i klassen med, bland annat två tyskar som är med i min och Romeos grupp. Vi skall göra ett grupparbete om Skype med temat "Born globals". Blir kul.

På eftermiddagen mötte jag Danielle, Hannah och Julia på ett café med gratis Wifi och så kollade vi på resor inför morgondagen/helgen. Vi kom till slut fram till att köra en endagsroadtrip till kusten. Därefter hängde jag med Romeo och värdinnan Danielle som bjöd på Risotto. Hangover 3 med Danielle och Romeo på kvällen.


Hannah och Danielle

No comments:

Post a Comment