Sunday, September 29, 2013

29 september - Dag 27

Snart har vi varit här i en månad och tiden har verkligen gått jättefort. Jag ser fram emot oktober och hoppas att den blir lite billigare, jobbigt med alla engångsköp som jag varit tvungen att göra den här månaden till lägenheten. Idag köpte jag till exempel fönsterputsmedel till mina fönster och spegel, den kommer ju absolut inte ta slut innan jag åker hem.

Dagen har mest bestått av läxor då jag har min monsterdag imorgon med tre lektioner och 12 timmar i skolan. Kl 16 mötte jag upp Danielle för att gå och köpa gymkort men receptionen var obemannad så vi får göra ett nytt försök imorgon. På väg till bussen såg vi en stor marknad som vi spanade in men det var mest bara folk som hade med sig en massa gamla kläder, hushållsprylar osv. Till vår förvåning var Carrefour City öppet (måste ha varit pga marknaden), så vi fyllde på våra skafferier lite.

Ikväll, dvs nu snart, skall jag göra lax med sås, bulgur/quinoa och sallad och sedan skall jag göra resterande två läxor. Någon film eller Million Dollar Listings därefter.

No comments:

Post a Comment