Tuesday, September 24, 2013

24 september - Dag 22

Denna tisdag har inte varit så värst intressant, jag har till exempel inga fancy bilder att bjuda på. Den började med att jag bestämde mig för att droppa min franskaklass (var registrerad på sju kurser, behöver bara sex). Känns som om det var rätt beslut att ta. Vid lunch mötte jag upp Julia, Romeo, Rosanna, Justine och Hannah för att diskutera helgens Parisplaner. Det lutar åt att vi åker på fre morgon och kommer hem på söndag. Efter lunch gick jag lite på stan med Romeo och Julia och tittade på potentiella köp inför våra lite extra fashionabla fashion-week-outfits. Därefter handlade jag mat, dammsög lägenheten (fortfarande svårt att kommunicera med killen som jobbar här i byggnaden), tvättade mina vindränkta lakan och annat och skypade med min pojkvän. Lite senare gjorde jag smarrig risotto till middag (fryst som jag piffade till med kryddor och soja). Babyspenat och tomat till det. Resten av kvällen har gått åt till att göra en läxa i Service Marketing som jag har imorgon morgon. Det är en Case Study om Starbucks. Läraren kommer att välja två studenter som skall ha någon slags debatt imorgon om huruvida Starbucks är en service eller produkt.

PS. Sommarvärme i Rouen idag, det gillar vi! DS.

No comments:

Post a Comment