Thursday, September 26, 2013

26 september - Dag 24

Produktiv dag idag. Inga lektioner men läxor som skulle göras, ärenden på stan och packning för.... imorgon åker vi till Paris!

Köpte lite grejer i stan, bland annat lite kontorsgrejs, en stor halsduk och ett blingbling-hårband. De två sistnämnda skall jag ha på mig nu i helgen tänkte jag.

Klädroller, skrivbordsset, 0,5-stift, färgpenna och block, allt från HEMA. Sådana här vanliga randiga block är väldigt ovanliga här, alla fransmän använder sig av skrivstilsblock med 999999 linjer.
Blingbling till håret, Zara.



Stor halsduk, H&M. Lite grönare i verkligheten.
Till lunch åt jag färdigköpta vaniljpannkakor från Monoprix. Värmde dem i stekpannan och åt dem tillsammans med hallon, skivad banan och kanel. Sjukt gott och det bästa är att jag har halva paketet kvar till morgondagens frukost.


På kvällen mötte jag Romeo, Hannah och Julia vid Vieux Marché för en middag. Jag åt kött, bea och pommes samt en ljuvlig Tiramisu till efterrätt. 




Bilder på vad vi gick och kollade på efter det kommer i nästa inlägg.


No comments:

Post a Comment